Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Scrapbooking

Av Esmeralda Eliz - 2 mars 2011 14:16

Inga nya idéer för tillfället vad gäller presenter och presenttips, har därför inte bloggat på ett tag. Helt appropå ingenting är jag sugen på att börja testa scrapbooking, jag har en par kompisar som är helt inne på den prylen och ofta när det komer till presenter, så brukar de sätta samman jättefina, egna saker med sina kunskaper och scrapbooking - grejer. Jag är också lite småintresserad av fotografering, så jag tänker att det vore en bra intressekombination. 


Är det någon därute som kan rekommendera en bra nybörjarsida eller liknande för scrapbooking? Och vilken är det hetaste sidan på nätet. Jag vill ju börja göra egna saker inom det här och sedan skicka present som jag kan stoltsera med. Hittade det här klippet på tuben om scrapbooking, ser ju lätt ut   


 
 
Erik

Erik

4 augusti 2011 18:38

Bra sajter listan. Tycker vi på www.upplevelse.com förtjänar en plats, tycker inte du?

http://www.upplevelse.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eliz - 29 november 2011 15:48


Fått flera frågor om julklappstips och vilka butiker jag rekommenderar för att handla julklappar på nätet. Ett inte helt enkelt spörsmål att svara på i brådrasket. Det finns ju, minst sagt, en del att välja mellan. Så. Hur göra? Jo, jag tänkte försök...

Av Esmeralda Eliz - 17 november 2011 11:00

Det är väl ingen överdrift i att påstå att jag legat lågt här ett tag med bloggandet, men nu tänkte jag köra igång lite igen inför årets stora skicka present och gåvo - säsong. Julen. Ja, tro det eller ej, paraplydrinken har knappt hunnit drickas upp...

Av Esmeralda Eliz - 15 februari 2011 12:57

Att skicka present där du har köpt kläder på nätet tillhör sannolikt något av det svåraste man kan göra i present - väg. Mycket kan gå fel. Fel storlek, fel färg, fel klädmärke...och så vidare. Med andra ord, att skicka present som är ett klädplagg ä...

Av Esmeralda Eliz - 11 februari 2011 08:49

Det finns ju klassiska presenter till honom, riktigt konventionella presenter....och så slipsen. Förmodligen en av de mest ordinära presenterna till alla av manligt kön. Och inget fel i det. Klassiska presenter har ju överlevt som gåvor genom åren av...

Av Esmeralda Eliz - 7 februari 2011 00:24

Yep, jag tjatar på, men nu är det verkligen bara en enda stackars vecka kvar tills det är dags att skicka present, eller rättare: till det är dax att skicka presenter på den stora kärleksdagen nr 1, alla hjärtans dag. Och för dig som fortfarande inte...

Skapa flashcards