Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Esmeralda Eliz - 11 februari 2011 08:49

Det finns ju klassiska presenter till honom, riktigt konventionella presenter....och så slipsen. Förmodligen en av de mest ordinära presenterna till alla av manligt kön. Och inget fel i det. Klassiska presenter har ju överlevt som gåvor genom åren av en anledning, eller hur. Jag var själv och surfade runt igår och kollade in utbudet av slipsar på nätet. Det finns en del av välja bland, men jag fastnade bland annat för Tieroom.se, inte minst för att de presenterade slipsarna på ett tydligt sätt - och därtill hade de fina snusnäsdukar och flugor. Jag läste på deras FAQ att de tillverkade slipsarna själva och att de just nu hade cirka 300 olika mönster att bjuda på. Värt att kolla in hursomhelst för att som ska skicka present. 


Sen funkar det ju att köpa slips och skicka som present  även till en tjej. Personligen tycker jag det är jättefint med slips och kavaj på tjejer, jag har själv en liten kollektion med slipsar :) 

Ovido - Quiz & Flashcards