Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Esmeralda Eliz - 19 januari 2011 07:45

Nu vill jag ge er som skickar frågor till mig ett litet tips. Eller rättare sagt: hur ni ska fråga om jag överhuvudtaget ska kunna lämna något vettigt, alltså konkret, tips på att skicka present inom en speciell genre eller till ett speciellt tillfälle. Anledningen att jag skriver det här är att jag fått ett par frågor på sistone av den karaktären..."hej, du, jag ska skicka present, kan du hjälpa mig och rekommendera någon bra sajt?". 


Som du säkert förstår är det nästan omöjligt att ge någon bra vägledning om jag inte har någon aning om vad det handlar om för presenttillfälle. Jag behöver helt enkelt mer info. Vad är det för present? Hur gammal är den som ska få presenten? Vad har du tänkt dig för genre? Och så vidare. Om jag får tillräckligt med kött på benen så kan jag säkert komma på något bra tips. 

Ovido - Quiz & Flashcards