Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Esmeralda Eliz - 21 januari 2011 11:03

Inget säger väl "jag älskar dig" lika mycket som ett hjärtformat ägg, eller hur? Nej, skämtåsido, men jag tyckte den här tingesten var riktigt söt, och jag kan faktiskt föreställa mig själv tillagandes en kärleksfrukost till min pojkvän med den här sköna stekpannan. 

Det funkar å andra sidan oxå, precis som coolstuff påpekar, också om du nu inte har någon hjärtevän - då kan du ju trösta dig med att dina ägg iallafall tycker om dig! För under en hundralapp är den här stekpannan också ett fynd för alla som tänker skicka present på alla hjärtans dag. Betydligt mycket roligare och mer uppfinningsrikt rosen och chokladkartongen iaf. 

  


Av Esmeralda Eliz - 21 januari 2011 09:14

Ett av mina favoritkategorier för presenter är givetvis kläder. Samtidigt är det också den svåraste kategorin, eftersom det är ganska så problematiskt med storlekar och färger och former när man ska köpa kläder till någon. Det händer ju liksom att man köper plagg som man tycker är såååå fina, men som inte går hem eftersom passformen är kass eller storleken för liten eller färgen inte tilltalar den som får presenten och så vidare. Och ändå så fortsätter man köpa kläder liksom  


Jag har fått lite frågor om att skicka present med kläder, eller rättare sagt vad det finns för bra webbshoppar på nätet som kränger kläder. Och det finns jag en hel del av välja och vraka bland. 


En ganska så kul butik som jag använt nyligen är Spreadshirt.se Här kan man drämma ihop en egen t-shirt eller tröja med hjälp av en sorts väldigt lättanvänd mjukvara. Man lägger helt enkelt in egna texter och bilder och sådär, och slutresultatet blev över förväntan. Dessutom är det riktigt kul att hålla på med. Man känner ju sig som en riktig kläddesigner typ. 


En annan butik som jag handlar i ofta, är Stayhard.se. Varför får du helt enkelt kolla själv. 

Ovido - Quiz & Flashcards