Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Kläder på nätet

Av Esmeralda Eliz - 21 januari 2011 09:14

Ett av mina favoritkategorier för presenter är givetvis kläder. Samtidigt är det också den svåraste kategorin, eftersom det är ganska så problematiskt med storlekar och färger och former när man ska köpa kläder till någon. Det händer ju liksom att man köper plagg som man tycker är såååå fina, men som inte går hem eftersom passformen är kass eller storleken för liten eller färgen inte tilltalar den som får presenten och så vidare. Och ändå så fortsätter man köpa kläder liksom  


Jag har fått lite frågor om att skicka present med kläder, eller rättare sagt vad det finns för bra webbshoppar på nätet som kränger kläder. Och det finns jag en hel del av välja och vraka bland. 


En ganska så kul butik som jag använt nyligen är Spreadshirt.se Här kan man drämma ihop en egen t-shirt eller tröja med hjälp av en sorts väldigt lättanvänd mjukvara. Man lägger helt enkelt in egna texter och bilder och sådär, och slutresultatet blev över förväntan. Dessutom är det riktigt kul att hålla på med. Man känner ju sig som en riktig kläddesigner typ. 


En annan butik som jag handlar i ofta, är Stayhard.se. Varför får du helt enkelt kolla själv. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esmeralda Eliz - 29 november 2011 15:48


Fått flera frågor om julklappstips och vilka butiker jag rekommenderar för att handla julklappar på nätet. Ett inte helt enkelt spörsmål att svara på i brådrasket. Det finns ju, minst sagt, en del att välja mellan. Så. Hur göra? Jo, jag tänkte försök...

Av Esmeralda Eliz - 17 november 2011 11:00

Det är väl ingen överdrift i att påstå att jag legat lågt här ett tag med bloggandet, men nu tänkte jag köra igång lite igen inför årets stora skicka present och gåvo - säsong. Julen. Ja, tro det eller ej, paraplydrinken har knappt hunnit drickas upp...

Av Esmeralda Eliz - 2 mars 2011 14:16

Inga nya idéer för tillfället vad gäller presenter och presenttips, har därför inte bloggat på ett tag. Helt appropå ingenting är jag sugen på att börja testa scrapbooking, jag har en par kompisar som är helt inne på den prylen och ofta när det komer...

Av Esmeralda Eliz - 15 februari 2011 12:57

Att skicka present där du har köpt kläder på nätet tillhör sannolikt något av det svåraste man kan göra i present - väg. Mycket kan gå fel. Fel storlek, fel färg, fel klädmärke...och så vidare. Med andra ord, att skicka present som är ett klädplagg ä...

Av Esmeralda Eliz - 11 februari 2011 08:49

Det finns ju klassiska presenter till honom, riktigt konventionella presenter....och så slipsen. Förmodligen en av de mest ordinära presenterna till alla av manligt kön. Och inget fel i det. Klassiska presenter har ju överlevt som gåvor genom åren av...

Ovido - Quiz & Flashcards